EastCamp #21


EastCamp - sierpień 2011

Zapraszamy na nieformalne spotkanie branży web - EastCamp!

  1. Łukasz Siemieniuk - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - opowie o korzyściach rozwoju firmy internetowej w ramach AIP oraz współpracy z aniołami biznesu
  2. Adriana Pawłowska - Pastylka.pl i Startup School - jak to działa?
  3. Michał Stypułkowski - Selkar.pl -  Jak wystartować ze swoim pomysłem na przykładzie własnych doświadczeń
  4. Rafał Skarżyński - BlueRank - Wprowadzenie do Adwords... i trochę więcej :)
  5. Paweł Jarco - Los Brandos - Skuteczne kampanie społeczne w sieci

Ponownie startujemy z kolejnym motywującym i inspirującym spotkaniem. Jeśli pracujesz w branży interaktywnej, prowadzisz swój startup - nie może Cię zabraknąć.
Poinformuj swoich znajomych o tym wydarzeniu!

Sponsorem spotkania jest Grupa Biznes Polska - dzięki ich wsparciu zapraszamy uczestników na pizzę w kuluarach, która będzie bardzo przyjemnym dodatkiem do gorących dyskusji.

Po spotkaniu zapraszamy na After Party - stawiamy 50 piw dla uczestników EastCamp - sponsorem jest firma Aurora Creation, dzięki której kreatywna dyskusja będzie mogła toczyć dalej do późnych godzin nocnych - już przy piwie.

Inicjatywę wspiera WSFiZ w Białymstoku, która ugości nas na Małej Auli w głównym budynku uczelni.
Dziękujemy za ogromny wkład w organizację spotkania!

I tym razem będzie dużo praktycznej wiedzy!
Łukasz Siemieniuk opowie dlaczego warto korzystać z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i jak osiągnąć sukces z pomocą aniołów biznesu. Temat ciekawy dla każdego, kto boi się ryzyka związanego z rejestracją firmy.

Adrianna Pawłowska zaprezentuje jak wyglądała praca pod okiem Rafała Agnieszczaka (właściciel m.in. Fotka.pl) w ramach Startup School i co z tego się zrodziło.\

O tym jak skutecznie wystartować w biznesie internetowym, opowie też Michał Stypułkowski, właściciel dużej księgarni Selkar.pl rady poprze własnymi doświadczeniami, więc będą bardzo cenne.

Jak skutecznie wykorzystać Adwords w kampanii marketingowej pokaże Rafał Skarżyński z agencji BlueRank.

Zaś Paweł Jarco (Los Brandos) pokaże jak wykorzystać nowoczesne formy komunikacji do stworzenia skutecznych kampanii społecznych w internecie.


Nasi sponsorzy zostań sponsorem »

  • Grupa Biznes Polska
  • XevinLab
  • Wyższa Szkoła Ekonomiczna