EastCamp #21


EastCamp - Wrzesień 2011

Spotkaliśmy się w nowym miejscu, super komfortowe warunki w dużej auli WSFiZ. Pojawiło się 170 osób!

Dominowała tematyka Social Media. Michał Górecki (Digital Strategist @ Heureka) opowiedział o serwisach geolokalizacyjnych, sensie ich używania i przyszłości jaką mają przed sobą.

Hubert Tworkowski (Fanpage Trender) udowodnił, że w przypadku stron na FB to nie ilość fanów jest najważniejsza.

Nie zabrakło startupu - Agnieszka Oleszczuk-Widawska opowiedziała jak powstawała Evenea i jakie były główne czynniki sukcesu tego projektu.

Sebastian Suma (NetArch) opowiedział o konwersji w e-commerce wskazując czym powinien się kierować każdy zaczynający swoją przygodę z handlem internetowym.

Jak zwykle po spotkaniu mogliśmy się wyluzować przy pizzy od Grupy Biznes Polska, po czym udać się na 100 piw sponsorowanych przez Aurora Creation

Prezentacje:

Konwersja w E-Commerce

Konwersja w E-Commerce

Sebastian Suma
NetArch
Evenea - startup oczami kobiety

Evenea - startup oczami kobiety

Agnieszka Oleszczuk-Widawska
Evenea.pl
Nie tylko wielkość ma znaczenie. Facebook i dane z Fanpage Trendera

Nie tylko wielkość ma znaczenie. Facebook i dane z Fanpage Trendera

Hubert Tworkowski
SmartNet Research & Solutions

Nasi sponsorzy zostań sponsorem »

  • Grupa Biznes Polska
  • XevinLab
  • Wyższa Szkoła Ekonomiczna